livetsara

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av livetsara - 8 maj 2013 15:36

Hej! Vi kör en Sara tipsar (fast det bara var 2 dagar sen sist)


Ämne: Böcker


Jag är ingen bokälskare men jag har några favoritböcker


Min absoluta favoritbok är I taket lyser stjärnorna - Johanna Thydell

Det är en ungdomms/tonårsroman som handlar om Jenna vars mamma har cancer. Jenna plågas av vanliga tonårsproblem, kompisar som dricker alkohol, killar m.m Boken är skrivet på ett väldigt vardagligt språk, den är rätt lättläst (Läste det första gången sommaren 2011, skulle fylla 11) Den är väldigt lätt att fastna för, det är en enorm plåga att lägga ifrån sig den


En annan av mina favooböcker är Liv och Lovisa - Emma Granholm

En superbra bok om Liv och Lovisa. Lovisa som är den populäraste i skolan och Liv som långt ifrån har den statusen

Av livetsara - 8 maj 2013 15:30

Hej! Känner mig jättebesviken på mig sj. Har inte bloggat alls bra nu under praon. Fy på mig! 

Idag tog iallafall min prao slut :)

Vi var på utflyckt i regnet. Så blev jätteblöt och sen gick vi tbx till skolan och de ritade och sånt. Det jag sa var väl typ: Vad fint du gör, var duktig du är, ska du bli konstnär? Haha. Men de va sööta :*) NU baKAR JAG! HEHE

Presentation

Hej! Här kommer ni få läsa om mig, mitt liv och mina tankar. Jag helt enkelt om en 12 årings liv ;)

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket ska jag blogga?
 Många korta (flera per dag)
 1-2 längre/dag
 Välskrivna, 2-4 ggr/vecka
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards