livetsara

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av livetsara - 6 maj 2013 21:00

Sängen väntar, nattiiii  

Av livetsara - 6 maj 2013 19:54

Ska ta en skön dusch nu, eller vänta jag tar ett bad   ♥ 

Av livetsara - 6 maj 2013 18:06

Hej! Tänkte skapa en ny "serie" med blogginlägg som heter Sara Tipsar. Jag kan tipsa om vad som helst, från hur man bäst pluggar till låttips. Massa tips :) Har inte tänkt att ha någon spec. dag då Sara Tipsar ska publiceras men under vardagarna. Ibland kan det komma flera Sara tipsar samma vecka och ibland kan det dröja flera veckor mellan Sara tipsar. 


Men vi kör igång :)


Dagens ämne är: Billiga Sommarkläder

Ibland kan det vara svårt att hitta sommarkläder till rimliga priser, men här har jag tagit fram flera billiga sommarplagg. 

1: Enkla baslinnen. Med enkla baslinnen kan man skapa så mycket och bra. Det funkar med bara ett enkelt baslinne och ett par shorts, eller så kan baslinnen användas som bas i "finare" kläder. Ett måste i garderoben Detta kostar 69:90 på H&M!

 


Vanliga shorts, finns i massa olika färger, 99 kr H&M

   


Och sist men inte minst, klänningen,99 kr H&M

 

Av livetsara - 6 maj 2013 15:17

Hej,idag har jag varit i skolan, hade slöjd, no, svenska och Franska, sluta 3. Så brukar Måndagsinläggen se ut. Men idag har jag praoat, vilket jag ska göra resten av skolveckan. Praoar där jag gick i 0:an - 1:an. (På min skola) Jättetråkigt, men hittade inget annat. Bara massa småbarn. 

Nu sitter jag här och bloggar :) Bloggen blir 3 månader idag, så för att fira tänkte jag göra en favorit i repris, blogga minst 4 inlägg till idag (Hade nog 3 då menmen heh)

Men ska börja med att skriva GRATTIS LIVETSARA.BLOGGPLATSEN.SE :)  


Av livetsara - 6 maj 2013 08:21

Presentation

Hej! Här kommer ni få läsa om mig, mitt liv och mina tankar. Jag helt enkelt om en 12 årings liv ;)

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket ska jag blogga?
 Många korta (flera per dag)
 1-2 längre/dag
 Välskrivna, 2-4 ggr/vecka
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards