livetsara

Alla inlägg under augusti 2013

Av livetsara - 21 augusti 2013 18:57

Hej ;) Vet att uppdateringen har varit "nere" ett tag men det som har hänt är att jag har börjat sjuan :)

Det har gått helt okej. Började i Måndayys :)

#skolstart


Bloggar från datorn så inga bilder...


Men idag fick vi massa böcker o sånt


Av livetsara - 18 augusti 2013 06:02

Go morron :)
Dagen igår var superbra :)
Imorgon börjar skolan. Är nervös, vi ska ha en "helt skoldag" redan imorgon. Enligt schemat är det till 15:20 :-( Är små nervös...

Av livetsara - 17 augusti 2013 06:06

Hej! Vill först o främst be om ursäkt. Bloggningen har varit nere i veckan. Men jag har inte haft NÅGOT att blogga om, jag har inte gjort NÅGOT.
Men nu börjar skolan och mina planer är stt bloggningen förbättras ;)

Idag ska jag iallafall till Göteborg :) Känns kul!

Kram <3

Av livetsara - 13 augusti 2013 10:12

Hej!

Kör ett länkbyte med Charisma

Hennes blogg: Lifebybeliebers.blogg.se

Den är GRYM!!!! LÄS!!!  


Av livetsara - 10 augusti 2013 08:47

Igår bakade jaf och mamma masaa :-)
Ska åka o bada today!

Av livetsara - 8 augusti 2013 05:40

Idag blev jag väckt kl 4:45 av en lillebror som undrade om jag ville ha fläkten... Han frågade massa såna frågor.
Mina svar: A. M typ
Så för cirka 10 minuter sen sa han "jag går ut o springer runt gatan i pyjamas...."
Mitt svar: jag följer med om 2 timmar"

Det första jaf såg bör jag vakna va 2 tioårigar som leker med lego...

Nu vet ni hur min natt sätt ut

Yesterday!

Av livetsara - 5 augusti 2013 08:34

Hej ♥ It's monday today!

Idag ska jag bara vara hemma med mina brosor, ska in till Jönköping en sväng i eftermiddag!


Är det bara jag som har världens "skolångest"

Nu är det bara 2 veckor kvar på sommarlovet, tänk att om PRICK 2 veckor sitter jag i min nya skola med massa nya okända människor. Tanken skrämmer mig. Får panik av bara tanken, så nervös... Vet egentligen inte varför men det är väl det att komma till en skola där man aldrig träffat någon tidigare. Inte ha det vanliga gamla (underbara, fantastiska) gänget som man har varit med en 2:an. Utan helt nya människor.

Men jag kan bara hoppas att allt går bra och att jag kan sitta här efter julavslutningen och skriva "Detta har varit mitt livs bästa termin"


Vet inte om jag ska köpa någon skolväska eller ngt idag i Jönköping, har tänkt att köpa en svart, vanlig addidas.


Nu har ni fått veta lite om mina tankar inför 7:an :P


Istället för att bjuda på en ful webbcamera bild så bjuder jag på en ful kamera bild :P


Observera att jag bara var 11 när bilden togs, drf ful heh :)

 

Av livetsara - 4 augusti 2013 05:48

Hej :)
I förrgår fick jag mitt paket från Elf ;)
Pudret är superbra :), dock lite mörkt.

Mascaran är helgrym ;) Har aldrig gillat den typen av borstar men denna var underbar!

Ögonskuggsprimern är också super! Lätt och gör det den ska :)

Foundation borsten är också super, lätt och enkelt!

Foundationen är bra och lätt att blanda, saknar dock en med rosa underton.

Eyelinern är bra
Lätt att göra raka streck med

Concealern är super :)
Bra och tjock konsistens
Täcker allt förutom mörka ringar :)

Ögonskuggan är väldigt pigmenterad :)
Som att stoppa borsten i pigment ")

Presentation

Hej! Här kommer ni få läsa om mig, mitt liv och mina tankar. Jag helt enkelt om en 12 årings liv ;)

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket ska jag blogga?
 Många korta (flera per dag)
 1-2 längre/dag
 Välskrivna, 2-4 ggr/vecka
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards