livetsara

Alla inlägg under april 2013

Av livetsara - 23 april 2013 07:38

Hej! Idag börjar jag 8:30 (Därför upptateringen kommer nu) 

Men ska iallafall ha NP i Engelska hela förmiddagen (8:30-11:20 typ). Fy! Kommer inte gå bra.

Men måste försöka. Så har pluggat en del nu.

Slutar 2 idag. Upptateringen har varit hemsk, det vet jag och det ska jag ändra på :)


Har ni ngn idé på vad jag kan blogga om?


Men iförrgår var det en topp i besöksantalet, 8 unika besökare, igår bara en. 


 


Vädret är inte det bästa. Rätt mulet. Förra veckan var det jättefiint. Eller gårkvällen bar fin igår :)


Sara

Av livetsara - 22 april 2013 13:53

Hej<3 Förlåt för uppdateringen. Tävlingen gick iallafall bra igår. Vi vann inte men tror det gick rätt bra. Just nu sitter jag och väntar på att Franskan ska börja. Sen slutar jag kl 3 <3 bild från tävlingen :)

Av livetsara - 21 april 2013 06:46

God morgon, nu är jag påväg till tävlingen. Är rätt trött men ska ta lite mat snart. Drickyoghurt och macka

Av livetsara - 21 april 2013 06:46

God morgon, nu är jag påväg till tävlingen. Är rätt trött men ska ta lite mat snart. Drickyoghurt och macka

Av livetsara - 20 april 2013 18:21


Bra: 

Torsdagen, det var skönt att få se allt och att få slippa skolan.

Dagen, det var mysigt att gå på stan med mamma ♥ 


Dåliga:

En tröttsam vecka med mycket, både i skolan och hemma.


Av livetsara - 20 april 2013 18:18

HEJ! Idag har jag varit på Nordstan och köpt skolavslutningslinne, jacka och en mörkgrön t-shirt och ett vanligt basic mörkgrått linne och en ny cykelhjälm. Sen var jag på Maxi :P 

Förlåt för upptateringen.

Imorgon blir det tävling :)   

Av livetsara - 19 april 2013 14:42

Hej! Tänkte berätta lite om gårdagen plus lite om dagen. Igår blev det ju inget mer skrivet än morgonilägget.

Igår åkte jag till den stad som jag ska flytta till. Jag var ledig hela dagen från skolan.

Först åkte vi dit, bilresan var rätt tråkig. När vi kom dit gick vi på banken. Det var dötråkigt där. Sen gick vi och kollade lite på H&M och KappAhl. Sen köpte vi mat. Sen åkte vi till mina syskons blivande skola. Då satt jag kvar i bilen och spelade/facebookade/Instagramade sen åkte vi till min blivande skola. Jag fick träffa en lärare och gå runt lite i skolan. Fick inte träffa min klass. Där börjar man läsa Franska/Spanska/Tyska i 7:an. Vi började nu i 6:an. Men kommer (Om jag kommer in) fortsätta läsa Franska men få börja om... Men då kan jag allt som de andra inte kan :) Sen så åkte vi runt lite och sen hem:) Dagen var tidvis rätt tråkig men jag är glad att vi tog den här dagen. Juste vi åkte och kolla på var vi ska bo efter vi varit på min blivande skola. Huset var fiint och rätt stort :) Men mitt rum kommer vara lite mindre än mitt nuvarande.


Idag har jag varit i skolan och haft musik, Engelska och Idrott. Vi fick sovmorgon till 9;50 hihi. Slutade 13:10.

Nu har jag bakat kladdkakemuffins :)

 

Min dag har varit rätt bra :) Hoppas eran har varit detsamma ♥ 


Trevlig helg!

Presentation

Hej! Här kommer ni få läsa om mig, mitt liv och mina tankar. Jag helt enkelt om en 12 årings liv ;)

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket ska jag blogga?
 Många korta (flera per dag)
 1-2 längre/dag
 Välskrivna, 2-4 ggr/vecka
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards