livetsara

Alla inlägg den 15 april 2013

Av livetsara - 15 april 2013 19:57

Super enkla och supergoa<3 utan jäst

Av livetsara - 15 april 2013 17:58

Usch fy... Önskar att mamma var hemma... 

OM DU ÄR LÄTTÄCKLAD ELLER ÄTER LÄS EJ!








Det blev stopp i toan... Oftast går det att få bort med hjälp av toaborsten men nejnej. Jag fick tränga upp min arm i toan. Hade plastpåse på mig som tur var. Men den läckte... Åh fy! Det hade inte räckt med plasthandskar, hela min underarm (upp till armbågen) fick äckligt toa vatten på sig... Men nu har jag tvättat mig noga med tvål och vatten, men jag känner ingen vidare aptit att äta upp godisbilarna... FY!


Bild på mitt hår på lovet hihi

 


Röda "piggen" är ett ljus hihi men det ser ut som det är i mitt hår :P

Av livetsara - 15 april 2013 17:14

Hej!

Idag har jag varit i skolan, hade Slöjd, Provprov, Sv och Franska. Nu har jag pluggat, diskat, lagat mat och dammsugit. M&P är i Stockholm och kmr hem ikväll, så nu är det jag som får sköta tråksakerna...

... Ställde jag in damsugaren? Känns som att det blir väldigt lite bilder på bloggen... Men det ska komma mer. Då menar jag ingen bildbomb utan aktuella bilder så ofta som möjligt :)  

Presentation

Hej! Här kommer ni få läsa om mig, mitt liv och mina tankar. Jag helt enkelt om en 12 årings liv ;)

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket ska jag blogga?
 Många korta (flera per dag)
 1-2 längre/dag
 Välskrivna, 2-4 ggr/vecka
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards