livetsara

Alla inlägg under februari 2013

Av livetsara - 15 februari 2013 09:09

Hej! Är hemma själv idag och har det bara tråkigt... 

Tänkte iallafall uppdatera bloggen :) Hade 3 läsare igår vilket är en ökning sen i Onsdags. 

Måste bara ta upp ett ämne jag hatar.

Mobbning. Nät-mobbning, vanlig mobbing. Alla sorters mobbning. 

Jag fattar verkligen inte varför folk mobbar. Det sänker mobboffrets självförtroende till botten. Det förstör oftast mobboffrets liv en tid. Vad är det för mening att mobba? Jag vet flera som mår skit tack vare mobbingen. 

Jag har haft turen att aldrig bli mobbad. (Men fått en hel del dåliga kommentarer). Men vad tänker mobbaren med? 


Är sämst på att skriva långa texter om hur hemskt mobbing är...


Men ska försöka upd. minst 1 gång/dag ♥ 


SAra

Av livetsara - 14 februari 2013 14:09

Hej :)

Idag är det alla ♥ dag. Har inte firat det spec. mke. Men bakade kärleksmums haha. De blev ganska goda ♥ 

Statistiken på bloggen sjunker. Den 9 Februari hade jag 9 besökare vilket är rekord. Hittils idag har jag bara en besökare. Igår 2.

Men är lite nyfiken på vilka som läser bloggen så kommentera gärna ♥ 


Hejdå!     

Av livetsara - 12 februari 2013 14:43

Hej ♥ 


Idag jag varit och åkt pluka och varit på IKEA. På IKEA blev det inga större inköp men jag köpte iallafall en spegel för 49 kr  


Är det ngn som vet vad jag kan göra till familjen på alla hjärtansdag? KOMMENTERA!!!



Krma SAra

Av livetsara - 12 februari 2013 06:00

God Morgon ♥ Vaknade nyss ♥ Är rätt morgonpigg hehe

Av livetsara - 12 februari 2013 06:00

God Morgon ♥ Vaknade nyss ♥ Är rätt morgonpigg hehe

Av livetsara - 11 februari 2013 17:27

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge. Har inget att skylla på haha.

I Lördags var jag och åkte skridskor på Heden. Igår gick jag en promenad runt Härlanda Tjärn och idag åkte jag skridskor igen haha. 

Tipsade om Zara Larssons Uncover (Tack för stavningsrättningen, Fanny) i ett tidigare inlägg. Älskar den fortfarande, har börjat älska fler av hennes låtar nu ♥ Bla it's a wrap  ♥ 

♥ 

Ska se på Familjen Anorlunda idag tror jag hahah ♥ 

Gör några tidsinställda så att ni får lite uppdatering ♥ 


Ha det bäst ♥ 



Kram Sara ♥ 

Av livetsara - 9 februari 2013 06:38

God morgon:-) Vaknade nyss. Idaf vet jag inte vad jag ska göra. Testade och mobilblogga.

Av livetsara - 8 februari 2013 16:15

Har så svårt för att komma på rubriker...


Men sitter bara hemma nu... 

Har ganska tråkigt haha. 

Hade en kompis här förut :)

Presentation

Hej! Här kommer ni få läsa om mig, mitt liv och mina tankar. Jag helt enkelt om en 12 årings liv ;)

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket ska jag blogga?
 Många korta (flera per dag)
 1-2 längre/dag
 Välskrivna, 2-4 ggr/vecka
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards