livetsara

Alla inlägg under februari 2013

Av livetsara - 20 februari 2013 15:45

Måste bara få tipsa om 3 böcker ♥ 

Bok ett: I Taket lyser stjärnorna - Johanna Thydell 

2: Ett nytt liv på köpet - Emma Granholm

3: Liv och Lovisa - Emma Granholm


1: I taket lyser stjärnorna är en superbra ungdomsroman om Jenna som har en mamma med bröstcancer. En superbra bok som man kan läsa tusentals gånger :)

2: Ett nytt liv på köpet är också en ungdoms roman, men om Sanna som alltid har varit väldigt ensam men när hon börjar gymnasiet så händer något. Jättebra bok som man lätt fastnar vid. 

3: Liv och Lovisa är en ungdoms roman (haha en till) Om Liv och Lovisa, två tjejer som är helt olika.

Mer säger jag inte... Bland de bästa böckerna jag läst :)



Alla böckerna passar (Enligt mig) för 11-16 åringar

Av livetsara - 20 februari 2013 14:59

Hej!

Idag har jag varit i skolan... Det var helt okej. Vi fick sluta 40 minuter tidigare  Men nu borde jag plugga... Matteläxa till im... Känns som jag bloggar väldigt enformigt...   

Av livetsara - 19 februari 2013 16:09

Hej! Blev ingen mera bloggning igår...

Men idag vara jag i skolan, hade slöjd, Engelska, Svenska, matte och Elevens val :)

Slutade 2 :) 

Nu ska jag plugga... SUPERDUPERJÄTTEKUL "  " 

Har matte till imorgon och en tråkig Engelska till på Fredag...

Igår hade jag 5 besökare :) En topp, mitt rekord är 9 besökare! Men får inte så många kommentarer... Men ska inte klaga :) 


KANSKE bloggar mer sen :)



SAra   

Av livetsara - 19 februari 2013 16:09

Hej! Blev ingen mera bloggning igår...

Men idag vara jag i skolan, hade slöjd, Engelska, Svenska, matte och Elevens val :)

Slutade 2 :) 

Nu ska jag plugga... SUPERDUPERJÄTTEKUL "  " 

Har matte till imorgon och en tråkig Engelska till på Fredag...

Igår hade jag 5 besökare :) En topp, mitt rekord är 9 besökare! Men får inte så många kommentarer... Men ska inte klaga :) 


KANSKE bloggar mer sen :)



SAra   

Av livetsara - 18 februari 2013 16:06

Yes! Nu är jag hemma... Slutade 3 men åkte till Bibblan och lånade sen bok sen. Statistiken på bloggen sjunker.   

Idag var det inget spec. i skolan. Slöjd, NO, Svenska , Franska ♥ Inga prov i veckan vad jag vet :)

Melodifestivalen i Lördags var katastrof... Janet Leon SKULLE TILL FINAL!!! Men nejnej... Det positiva är iallafall att man kan lyssna på låten hur många gånger man vill nu :) 


Tror jag bloggar mer sen :)


Sara  ♥   

Av livetsara - 17 februari 2013 18:19

Måste bara tipsa om denhär underbara bloggen som drivs av Therese (Om du läser det här, rätta stavningen, vet inte hur du stavar)

Det är en blogg om vardagen men hon tar också upp ämnen som mobbning och sånt.

http://tessans.blo.gg/


Hon har drömmar om att bli proffsbloggare (Typ Nellie B)

Så SNÄLLA FINA BLOGGLÄSARE LÄS BLOGGEN OCH HJÄLP HENNE ATT UPPFYLLA SINA DRÖMMAR ♥ 

Av livetsara - 17 februari 2013 18:06

Hej! 

Jag har inte glömt er :) 

Idag har jag haft det ganska tråkigt. 

Men åt go glass ♥ Haha!

Man måste ju se det positiva och roliga i det tråkiga och negativa.

Ingen gymnastik idag... Sportlov ♥ Lite tråkigt men är rätt förkyld så det kanske är bra? Så jag kan vara med och inte vara förkyld på Torsdag ♥ 

Imorgon blir det skola... Varför ska loven vara så korta?

Men om 7 veckor är det Påsklov ♥


Sara

Av livetsara - 15 februari 2013 13:13

Yes! Har tråkigt haha!

Gjorde marränger tidigare ♥ De blev supergoda :)

Kanske ska baka ngt mer. Gillar att  baka :) 

Men ska gå in på Recepten.se och kolla efter något recept nu :)


Sara

Presentation

Hej! Här kommer ni få läsa om mig, mitt liv och mina tankar. Jag helt enkelt om en 12 årings liv ;)

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket ska jag blogga?
 Många korta (flera per dag)
 1-2 längre/dag
 Välskrivna, 2-4 ggr/vecka
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards