livetsara

Alla inlägg under mars 2013

Av livetsara - 24 mars 2013 08:45

Hej! Köpte Maybellines cream eyeshowdown idag. 89 kr på kicks.absolut värt det. Den är så pigmenterad och prisvärd. Rekommenderar den. Detta är min första krämögonskugga.


Jag ville ha en pigmenterad, naturlig ögonskugga som är lätt att göra naturliga baser med eller få på lite skimmer på en klar ögonsminkning.


  

Jag köpte den i färgen Pink Gold men den finns i många flera färger. För mig är Pink Gold ganska naturlig och det jag ville ha var en naturlig kräm ögonskugga. 



Av livetsara - 24 mars 2013 06:06

God morgon. Förlåt för no updat igår. Hade inget internet...
Mer upd kmr idag

Av livetsara - 23 mars 2013 08:05

Y E S!Här kommer det :) 

Bra: 

Fick bra på Franska provet, 89/113. Det var mitt första Franska prov så riktigt nöjd!

Kom ner i splitt på träningen i Torsdags  


Dålig:

Kommer inte på¨ngt just nu.

Kanske kommer senare.

Hihi


Har haft en rätt bra vecak

Av livetsara - 22 mars 2013 15:00

Hej! 

Idag har jag varit i skolan. Det var rätt bra. 

Först hade jag Svenska prov, tror det gick rätt bra. Men hade 1,5 h s rast efter det så då gick jag och ngra kompisar till Ica hih. Sen hade jag musik och engelska. Sen bamba och sen idrott :) Och sen slutade jag vid 1 :)

 

Av livetsara - 21 mars 2013 20:32

Hej! Sitter och ser på tv nu! Bild från träningen:)
Hihi! Bilden säger allt

Av livetsara - 21 mars 2013 14:22

Hej! Kom nyss hem från skolan, idag har jag haft Bild, no Engelska och Matte.

Matten är rätt kul just nu, vi håller på att göra ett spel som senare ska bedömmas :)

Men längtar till sommaren nu, åh orkar inte med minusgrader och kallt! Brr

Slänger in en sommarbild hihi! Eller vänta, jag tar 2 :)

   

Kanske blir lite mobilbloggning senare!

Måste bli bättre på att uppdatera!

Men iallfall 7 ub (unika besökare) igår :) Tyvärr inga idag hittils...

Ska försöka fixa lite med designen? Ngn som är bra på Bloggplatsen och kan hjälpa mig med en header? Men ska försöka fixa ngt :)

Av livetsara - 20 mars 2013 16:37

Hej! Idag har jag varit i skolan och pluggat lite!

Skolan var ok.Hihi

Snabb uptade  

Av livetsara - 19 mars 2013 20:42

Hej! Här kommer en liten bildbomb! Ser pp tv bu

Presentation

Hej! Här kommer ni få läsa om mig, mitt liv och mina tankar. Jag helt enkelt om en 12 årings liv ;)

Sök i bloggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket ska jag blogga?
 Många korta (flera per dag)
 1-2 längre/dag
 Välskrivna, 2-4 ggr/vecka
 Annat (kommentera)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards